MOJE PRACE

niedziela, 20 stycznia 2013

Fotorelacja z warsztatów - Kartka dla Babci i Dziadka

 Pierwsze koty za płoty :) Wczoraj odbyły się pierwsze warsztaty plastyczne dla dzieci.

Przyszło 8 dziewczynek, które PIĘKNIE pracowały, zaskoczeniem był fakt, że mała Lenka (4 latka) "przyprowadziła" siostrę na zajęcia i ... została na nich - całe 4 godziny! taka dzielna była również 6-letnia Paula i Madzia.
Tu trzeba wspomnieć, ze Madzia wczoraj skończyła 6 latek, wszystkie odśpiewałyśmy jej 100-lat i zostałyśmy poczęstowane przepysznymi cukierkami :)

Starsze dziewczynki pracowały bardzo ładnie i pomagały młodszym - BRAWO!!!

Natomiast mamy, które przywiozły swoje pociechy na zajęcia raczyły się ciastem i herbatką w pokoju obok - na przyszłość trzeba dla nich wstawić tam stolik :)

Mam nadzieję, że Babcie i Dziadkowie będą zadowoleni z otrzymanych kartek, bo ja byłam OGROMNIE DUMNA I ZACHWYCONA z efektów pracy dziewczynek.








po odśpiewaniu piosenki Madzia częstuje nas PYSZNYMI  cukierkami
musiałam pomóc Madzi nosić talerz, który był baaardzo cięzki :)











Paula i Lena najmłodsze uczestniczki zajęć, jak widać BARDZO zmęczone ;)
   
PIĘKNE kartki 

Madzia, Iga, Paula, Lena
Maja, Wiktoria, Blanka, Alicja
uff mam nadzieję, ze nie pomyliłam imion :)

2 komentarze:

  1. Małgosiu realizujesz moje marzenia ...
    Jestem z Opola, przyglądam się temu co robisz, czyli ucieleśnieniu swoich wizji przyszłości ... Ale teraz zaczynam się zastanawiać nad sensem bo konkurencją to ja słabą będę dla Ciebie ;))
    Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowakurko, Ty tyle nie myśl. Rób to co Ci sprawia przyjemność i ciągle rozwijaj swoje marzenia o szwalni :) i zapraszam na warsztaty do mnie. Już niedługo ceramiczne a potem pomyślę o jakiś dla dorosłych

    OdpowiedzUsuń