MOJE PRACE

niedziela, 13 stycznia 2013

Zaległości

Na grudzień planowałam warsztaty, na których dzieci miały wykonać tkaninę, z której można uszyć poszewkę na poduszkę- taki własnoręcznie wykonany prezent świąteczny.
Niestety, przedłużający się remont uniemożliwił zrealizowanie tego planu, ale słowo się rzekło - obiecałam Blance, że takie warsztaty się odbędą i musiałam je zrobić :)

Tak więc odbyły się zajęcia wyjątkowe, bo tylko dla Blanki :)

Mam nadzieję, ze prezent podobał się obdarowanej osobie.
Dla mnie najważniejszy był fakt, że Blanka bardzo dobrze się bawiła i miała dużo radości z malowania tkaniny. Najbardziej podobało jej się to, że mogła malować tkaninę baaaaaaardzo grubym pędzlem.



Oto efekty pracy Blanki:



tkanina na przód poduszki



 tkanina na tył



uszyta poduszka - tył - bez wypełnienia



i efekt końcowy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz