MOJE PRACE

niedziela, 17 lutego 2013

Duże litery i ceramika

W sobotę odbyły się warsztaty dla dzieci DUŻYMI LITERAMI, przyszedł pierwszy chłopczyk 6-letni Alek, i dziewczynki Ola (6lat), Wiktoria (stała bywalczyni zajęć) i Marta. Wykonanie literki to dość trudna technika, Alkowi i Oli trochę pomagałam, ale starsze dziewczynki odmawiały pomocy - BRAWO!
Literki zostały wykonane wg. projektu dzieci, ja im tylko narysowałam, jak powinna wyglądać taka stojąca forma. Na koniec dzieci mogły zostawić literki niepomalowane, ale gdy zobaczyły farby, żadne się nie oparło tej przyjemności. Nawet malowały palcami :) Byłam bardzo dumna z dzieci, ze tak ładnie sobie poradziły z tym trudnym zadaniem :) a teraz trochę zdjęć, niestety zabrakło fotek z pierwszego etapu pracy.

literki schną na kaloryferze, Marta swoją jeszcze kończy
literki: Wiktorii, Alka i Oli (Ola powiedziała, że będzie swoją literkę pożyczać mamie,
bo ma na imię Ania)
Martusia przy pracy :)
Wiktoria sprawdza, czy dobrze zrobiłam swoją literkę
oczywiście dzieci znalazły  u mnie błąd :(
nic się nie ukryje przed nimi

przerwa na plotki i poczęstunek
zaczynamy malowanie
od lewej Marta, Alek, Wiktoria, Ola

najmłodsi uczestnicy Alek i Ola

malujemy - koncepcje ciągle się zmieniają

Duże A małego Alka obok M Marty



Literka A małej Oli



 Natomiast w piątek miała zajęcia druga grupa ceramiczna. Bardzo dynamiczna grupa :)))))), ale mimo pogaduszek dziewczyny znalazły czas na wykonanie kilku prac. I tak ma być, każdy pracuje, tak jak lubi :)

od góry talerz Beaty, lampion Anety
popielniczka i miska Iwony
miska Ewy i miseczki wszystkich dziewcząt, w tym cytrynowa Kasi

a to wypalone prace z pierwszych zajęć
w marcu szkliwimy :)

2 komentarze:

  1. Super! Gratuluję udanych warsztatów. Pozdrawiam serdecznie. A ja organizuje pierwsze zajęcia ceramiczne w przyszłą niedzielę 24 lutego. Już się nie mogę doczekać. Pozdrawiam serdecznie. Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)
    Życzę powodzenia i takich miłych uczestników zajęć, jak moi :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń